dinsdag 10 januari 2012

Kunst in huis

Toen ik hoorde dat je kunst in je huis moest fotograferen, wist ik gelijk al wat ik ging doen. Deze 4 schilderijtjes hebben m'n vader, moeder, broertje en ik gemaakt. De linksboven is van mij. Het stelt Snoopy in een winterlandschap met vrolijke bloemen voor.
Die rechtsboven is van mijn broertje. Het stelt de Tower Bridge in Engeland voor.
Die linksonder is van mijn moeder. Dat stelt een hartje voor met 3 vogels erbij. En allemaal figuurtjes er om heen.
En dan die rechtsonder is van mijn vader. Het stelt een strand met een vuurtoren, een huisje en ondergaande zon voor.
Het is eigenlijk niet iets met waarde voor mij, maar het is iets wat we met z'n vieren gemaakt hebben en dat doen we niet vaak. En het was trouwens nog gezellig om te doen ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten